Η σοκολάτα αποτελεί το αγαπημένο γλυκό πολλών ανθρώπων αλλά οι θερμίδες που έχει λειτουργούν ως ανασταλτικός παράγοντας.
Ωστόσο, ερευνητές σβήνουν τις ενοχές για την κατανάλωση του αγαπημένου γλυκού και καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι μπορούμε να απολαμβάνουμε χωρίς ενοχές τη σοκολάτα κάθε μέρα. Η συνήθεια αυτή, υποστηρίζουν, όχι μόνο δεν βλάπτει την υγεία μας, αλλά έχει μάλιστα πολύ σημαντικά οφέλη!
Σύμφωνα με τις μελέτες αρκετών ερευνητών, η κατανάλωση περίπου 100 γραμμαρίων σοκολάτας καθημερινά συνδέεται με το μειωμένο κίνδυνο για καρδιαγγειακό επεισόδιο, για παράδειγμα έμφραγμα και εγκεφαλικό.
Η ανάλυση από τις έρευνες έδειξε ότι η τελευταία υποομάδα, όσοι δηλαδή έτρωγαν την περισσότερη σοκολάτα, περιελάμβανε κυρίως νεότερα άτομα, με μικρότερο βάρος, μικρότερη αρτηριακή πίεση και λιγότερες πρωτεΐνες λόγω φλεγμονής, ενώ γυμνάζονταν περισσότερο –παράγοντες που διαπιστωμένα μειώνουν τον καρδιαγγειακό κίνδυνο.
Στα άκρα φαίνεται ότι οδηγείται η σκληρή αντιπαράθεση μεταξύ του Υφυπουργού Τουρισμού Κώστα Κουμή και…
Η ελεύθερη επαρχία Αμμοχώστου επιβεβαιώνει τη θέση της ως ένας από τους πιο δυναμικούς και…
Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 11 Ιουνίου 2026 συνάντηση του Δημάρχου Παραλιμνίου - Δερύνειας κ. Γιώργου Νικολέττου…
Η μάχη των Παγκύπριων Εξετάσεων Πρόσβασης 2026, μετά τη σημερινή διακοπή λόγω σχολικής αργίας, συνεχίζεται…
Η αυλαία του Μουντιάλ 2026 ανοίγει απόψε με τον εναρκτήριο αγώνα Μεξικό–Νότια Αφρική στις 22:00,…
Η «κόλαση» επανέρχεται στη Μέση Ανατολή ανάμεσα σε ΗΠΑ και Ιράν, με την Τεχεράνη να…