Στα 780 ευρώ ορίζεται ο κατώτατος μισθός από την 1η Απριλίου, όπως ανακοίνωσε σήμερα ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
Πρόκειται, όπως σημείωσε για αύξηση 9,4%.
Όπως τόνισε ο πρωθυπουργός, η αύξηση βρίσκεται στο ανώτατο περιθώριο των δυνατοτήτων της χώρας και υπενθύμισε πως ο μισθός το 2019 ανερχόταν στα 650 ευρώ.
Αναλυτικές ανακοινώσεις αναμένεται να κάνει ο υπουργός Εργασίας Κωστής Χατζηδάκης σε συνέντευξη Τύπου στις 11:00.
Πηγή·ΑΠΕ ΜΠΕ
Ο ΕΟΑ Αμμοχώστου ανοίγει τον δρόμο για την επιβράβευση της απόδοσης, της προσπάθειας και της…
ΑΘΥΜΑΣΑΙ; Όπως τζείνους τους τζαιρούς… Μια όμορφη βραδιά γεμάτη παράδοση, μουσική, γεύσεις και αναμνήσεις μας…
Τον διορισμό του Γιώργου Ιωάννου στη θέση του Διευθυντή Φυλακών αποφάσισε η Επιτροπή Δημόσιας Υπηρεσίας…
Σύμφωνα με δηλώσεις του Διευθυντή των Κτηνιατρικών Υπηρεσιών, Χριστόδουλου Πίπη, την Πέμπτη στο ΚΥΠΕ, τρεις…
Την πρόταση του Υπουργείου Άμυνας και σχετικούς κανονισμούς που αφορούν στην πρόσληψη 400 συμβασιούχων υπαξιωματικών…
Συναγερμός σήμανε τα ξημερώματα της Πέμπτης στην Κωνσταντινούπολη, όταν μέρος μιας επταώροφης πολυκατοικίας κατέρρευσε στη…