Με απόφαση του υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη, από την 1η Ιανουαρίου 2022 ο κατώτατος μισθός αυξάνεται στα 663 ευρώ και το κατώτατο ημερομίσθιο για τους εργατοτεχνίτες ορίζεται στα 29,62 ευρώ.
Η απόφαση υπογράφεται σε συνέχεια της σύμφωνης γνώμης που διατύπωσε το υπουργικό συμβούλιο τον περασμένο Ιούλιο μετά από σχετική εισήγηση του τότε αρμόδιου υπουργού Γιάννη Βρούτση.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, από την 1η Ιανουαρίου 2022 ο νόμιμος κατώτατος μισθός και το νόμιμο κατώτατο ημερομίσθιο, για πλήρη απασχόληση, για τους υπαλλήλους και τους εργατοτεχνίτες όλης της χώρας, καθορίζεται με βάση την κείμενη νομοθεσία ως εξής:
α) Για τους υπαλλήλους ο κατώτατος μισθός αυξάνεται κατά 2% και ορίζεται στα 663 ευρώ από 650 ευρώ προηγουμένως.
β) Για τους εργατοτεχνίτες το κατώτατο ημερομίσθιο αυξάνεται επίσης κατά 2% και ορίζεται στα 29,62 ευρώ από 29,04 ευρώ προηγουμένως.
Σε σχέση με τη διαδικασία της πρόσθετης αύξησης του νόμιμου κατώτατου μισθού και του νόμιμου κατώτατου ημερομισθίου το 2022, το υπουργείο σημειώνει ότι «ισχύουν στο ακέραιο οι πρόσφατες δηλώσεις τόσο του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη όσο και του υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη».
H GANEVA VENELINA, 42 ετών, από τη Βουλγαρία, απουσιάζει από την οικία της στη Δερύνεια,…
Η Χορωδία «Ανεμόεσσα» του Μητροπολιτικού Ναού Αγίου Γεωργίου Παραλιμνίου και ομάδα ταλαντούχων μουσικών της επαρχίας…
Νέο αίτημα καταθέτει προς τον 32ο ανακριτή που χειρίζεται την υπόθεση θανάτου του Γιώργου Μαζωνάκη…
Έμπρακτη επιβεβαίωση της διαχρονικής δημοτικότητας της Αγίας Νάπας ως τουριστικού προορισμού αποτελεί η περίπτωση των…
Διαστάσεις «πολέμου» παίρνει η κόντρα που έχει ξεσπάσει μεταξύ της Άννας Βίσση και του Νίκου…
Τη δυνατότητα να επιλέγουν εάν επιθυμούν την αναγραφή του ονοματεπωνύμου των γονέων τους στις νέες…