Μεγαλύτερο το ποσοστό από όσους έθεσαν ως στόχο να κόψουν το κάπνισμα.
Καινούργια χρονιά, καινούργιοι στόχοι. Nα κόψουμε το τσιγάρο, να τρώμε πιο σωστά, να γυμναζόμαστε, αλλά και αρκετοί θέλουμε να σταματήσουμε όσο το δυνατό να ασχολούμαστε τόσο με τα social media.
Αν κι εσύ ανήκεις στην τελευταία κατηγορία, τότε δεν είσαι μόνος, αφού πρόσφατη έρευνα που έγινε από το Bidvine.com, στη Μεγάλη Βρετανία, διαπίστωσε ότι 10% των συμμετεχόντων σχεδίαζαν να κόψουν τα social media τη φετινή χρονιά, σε σύγκριση με το 8% που θέλει να κόψει το κάπνισμα.
Μια έρευνα και ένα (μεγάλο) ποσοστό που ίσως έχει σχέση και με τις έρευνες που δημοσιεύονται κατά καιρούς, όπως για παράδειγμα η πρόσφατη έρευνα που έγινε από το Πανεπιστήμιο της Κοπεγχάγης, ότι δηλαδή τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι καθοριστικά για την ψυχική υγεία και την ζωή του ατόμου. Συγκεκριμένα, η έρευνα διαπίστωσε ότι η υπερβολική χρήση του Facebook μπορεί να «επηρεάσει αρνητικά την συναισθηματική υγεία και την ευχαρίστηση που βιώνει κανείς στη ζωή του».
Πηγή: City Free Press
Σήμερα, Σάββατο 13 Ιουνίου, είναι του Αγίου Τριφυλλίου.Γιορτάζει το όνομα: Τριφύλλιος, Τριφύλιος
Στις 16 διατηρούνται οι Κοινοβουλευτικές Επιτροπές - όσες ήταν και στην προηγούμενη κοινοβουλευτική περίοδο -…
Αγώνας ταχύτητας «Famagusta Rally Sprint» θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 14 Ιουνίου 2026 στην περιοχή της…
Μια όμορφη βραδιά μουσικής, αγάπης και προσφοράς πραγματοποιήθηκε στο προαύλιο του Ιερού Ναού Παναγίας Δερύνειας,…
Με ιδιαίτερη επιτυχία και σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 10 Ιουνίου 2026, στο…
Ο Δήμος Παραλιμνίου - Δερύνειας ανακοινώνει ότι συνεχίζεται με ιδιαίτερα μεγάλη ανταπόκριση το επιτυχημένο πρόγραμμα…