Τουρισμος

Αισιοδοξία για την επόμενη τουριστική σεζόν, στόχος ο χειμώνας, λέει ο Κουμής από το Λονδίνο

Ο Υφυπουργός μεταξύ άλλων εξέφρασε αισιοδοξία για τις δυνατότητες που έχει η Κύπρος να υποδέχεται τουρίστες και το χειμώνα.

Αισιόδοξα είναι τα μνήματα που έλαβε ο Υφυπουργός Τουρισμού Κώστας Κουμής για την επόμενη τουριστική σεζόν από τις συναντήσεις που είχε στη διεθνή έκθεση τουρισμού στο Λονδίνο με τον ίδιο να σημειώνει ότι «ο κύριος στόχος για μας πλέον είναι η αύξηση των επισκεπτών κατά τη χειμερινή περίοδο, κάτι για το οποίο εργαζόμαστε πολύ εντατικά προκειμένου να το επιτύχουμε».

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, δυναμική είναι η παρουσία της Κύπρου, στη διεθνή έκθεση τουρισμού (World Travel Market), στο εκθεσιακό κέντρο Excel του Λονδίνου, μια από τις μεγαλύτερες εκθέσεις του κλάδου παγκόσμιως καθώς συμμετέχουν πάνω από 5.000 εκθέτες, από 180 χώρες, ενώ την επισκέπτονται περί των 45.000 επαγγελματιών του τουρισμού από όλη την υφήλιο.

Για μια ακόμη χρονιά τα μηνύματα από την πρώτη μέρα ήταν αισιόδοξα για τη Κύπρο ενώ από την μεριά του Υφυπουργείου Τουρισμού της χώρας έμφαση δόθηκε στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και το χειμώνα. Όπως επεσήμανε ο Υφυπουργός Τουρισμού, Κώστας Κουμής, η σειρά συναντήσεων που είχε με τουριστικούς πράκτορες και αεροπορικές εταιρείες ολοκληρώθηκαν όλες με πλήρη ικανοποίηση ενώ εξαιρετικά αισιόδοξα είναι τα μηνύματα και για την επόμενη τουριστική σεζόν.

Με δηλώσεις του στα μέσα ενημέρωσης ο Υφυπουργός μεταξύ άλλων εξέφρασε αισιοδοξία για τις δυνατότητες που έχει η Κύπρος να υποδέχεται τουρίστες και το χειμώνα.

«Είμαστε εδώ κάθε χρόνο στο πλαίσιο της έκθεσης και συναντιόμαστε με τους στρατηγικούς εταίρους της χώρας μας. Τα μηνύματα που λάβαμε απ’ αυτές τις συζητήσεις είναι πολύ ικανοποιητικά», είπε.

Από την μια, πρόσθεσε, «για το πόσο ωραία πέρασαν οι επισκέπτες μας το καλοκαίρι και από την άλλη για το πως θα ετοιμαστούμε ώστε και η επόμενη χρονιά να είναι το ίδιο επιτυχημένη με το 2025».

«Από τις συναντήσεις μας προκύπτει πως είναι όλοι τους πολύ ευχαριστημένοι», τόνισε ο κ. Κουμής.

Παράλληλα, σημείωσε πως ως Υφυπουργείο Τουρισμού και ως κυβέρνηση «θα κάνουμε ότι είναι δυνατόν για να συνεχίσουμε στους ίδιους ρυθμούς με στόχο ακόμη και την επιπλέον άνοδο του τουριστικού μας προϊόντος».

Σύμφωνα με τον Υφυπουργό Τουρισμού, «το πλέον σημαντικό για μας είναι να ενδυναμωθεί η τουριστική περίοδος του χειμώνα», υπογραμμίζοντας πως «επι της ουσίας το φετινό καλοκαίρι αγγίξαμε κορυφή, γεγονός που φαίνεται άλλωστε από τους αριθμούς και τις διάφορες μετρήσεις».

Ο κ. Κουμής είπε επίσης ότι «αξίζει να σημειωθεί πως η Κύπρος αναφορικά με τις διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχεία είναι η Ευρωπαϊκή χώρα με την υψηλότερη άνοδο σε σύγκριση με το 2023 και το 2024».

«Είμαστε η χώρα με το υψηλότερο ποσοστό στα έσοδα μεταξύ όλων των Ευρωπαϊκών χωρών της Μεσογείου», τόνισε μεταξύ άλλων ο Υφυπουργός.

Υπογράμμισε πως «ο κύριος στόχος για μας πλέον είναι η αύξηση των επισκεπτών κατά τη χειμερινή περίοδο, κάτι για το οποίο εργαζόμαστε πολύ εντατικά προκειμένου να το επιτύχουμε», ανέφερε κ. Κουμής.

Πηγή: ΚΥΠΕ

Ροη Ειδησεων

Παρατείνεται η προθεσμία υποβολής αιτήσεων για τη φοιτητική χορηγία

Η Υπηρεσία Χορηγιών και Επιδομάτων του Υπουργείου Οικονομικών ενημερώνει ότι, η προθεσμία υποβολής αιτήσεων για…

25 Ιουνίου, 2026

Η ΠΟΕΔ Αμμοχώστου τίμησε 49 αφυπηρετήσαντες και αφυπηρετούντες εκπαιδευτικούς

Σε κλίμα συγκίνησης, σεβασμού και ευγνωμοσύνης πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026, στο Di Capilla…

25 Ιουνίου, 2026

ΑΓΙΑ ΝΑΠΑ: Παρουσιάστηκε το βιβλίο του Παντελή Νικόλα «Κακολή» (ΕΙΚΟΝΕΣ)

Με ιδιαίτερη τιμή και συγκίνηση πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 24 Ιουνίου 2026, στο Πολιτιστικό Κέντρο «Γιώργος…

25 Ιουνίου, 2026

Νεολαία Παραλιμνίου: Πραγματοποιήθηκε το διήμερο τουρνουά Beach Volley

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το διήμερο τουρνουά Beach Volley που διοργάνωσε η Νεολαία Παραλιμνίου στις…

25 Ιουνίου, 2026

Έπιασε το καλάμι και πήγε για ψάρεμα ο Δήμαρχος Αγίας Νάπας (ΕΙΚΟΝΕΣ)

Ο Δήμαρχος Αγίας Νάπας Χρίστος Ζαννέττου αφιέρωσε λίγο χρόνο σε μία από τις αγαπημένες του…

25 Ιουνίου, 2026

Παραλίμνι: Ολοκληρώθηκε ο φωτισμός του πάρκου δίπλα στην Αγία Βαρβάρα

Ο Δήμος Παραλιμνίου – Δερύνειας προχώρησε στην εγκατάσταση φωτισμού στο πάρκο δίπλα στην Αγία Βαρβάρα,…

25 Ιουνίου, 2026