Famagusta News
No Result
View All Result
  • Τοπικα
    • Αγια Ναπα
    • Ακανθου
    • Αμμοχωστος
    • Αυγορου
    • Βρυσουλλες
    • Δασακι Αχνας
    • Δερυνεια
    • Λιοπετρι
    • Λευκονοικο
    • Λυση
    • Παραλίμνι
    • Ριζοκαρπασο
    • Σωτήρα
    • Φρεναρος
  • Ειδησεις
    • Κυπρος
    • Ελλαδα
    • Κοσμος
    • Πολιτικη
    • Οικονομια
    • Τουρισμος
    • Επιχειρησεις
    • Κοινωνια
    • ΚΕΠΑ Άγιος Χριστόφορος
  • Ψυχαγωγια
    • Εκδηλωσεις
    • Αθλητικα
    • Auto/Moto
    • Έξοδος
    • Πολιτισμός
    • Ιστορίες
    • Τεχνολογία
  • Lifestyle
    • Celebrities
    • Τηλεοραση
    • Στυλ
    • Μοδα
    • Γυναικα
    • Παιδι
    • Υγεια
    • Διατροφη
    • Συνταγές
    • Viral
  • Στηλες
    • Αποψεις
    • Συνεντευξεις
    • Εχω Θεμα
    • Αγγελίες
    • The Fella Twins
Famagusta News
  • Φαρμακεια
  • Εορτολογιο
  • Καιρος
  • Ζωδια
  • Αγγελιες
  • Συνταγές
Home Agenda

12 τροφές που φράζουν τις αρτηρίες και απειλούν την υγεία της καρδιάς

by Famagusta News Team
28/09/2020
in Agenda
A A
0
4
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Φραγμένες αρτηρίες: Η υγιεινή διατροφή και η αποφυγή των έτοιμων τροφών ή εκείνων που έχουν επεξεργαστεί, αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για να διατηρηθεί η υγεία της καρδιάς. Πολλές τροφές που καταναλώνουμε μπορούν να προκαλέσουν βλάβη στην καρδιά. Παρακάτω βρίσκεται η σχετική λίστα, με τις απαγορευμένες τροφές. Αναλυτικότερα:

– Κόκκινο κρέας: Μελέτες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι που καταναλώνουν καθημερινά κόκκινο κρέας, όπως μοσχάρι και αρνί, έχουν υψηλά επίπεδα ΤΜΑΟ (Ν-οξείδιο της τριμεθυλαμίνης), μιας χημικής ουσίας που συνδέεται με καρδιακές παθήσεις. Άλλες έρευνες έχουν συσχετίσει την συχνή κατανάλωση κόκκινου κρέατος με αυξημένο κίνδυνο εμφράγματος και εγκεφαλικού.

– Κονσερβοποιημένα λαχανικά και σούπες: Περιέχουν πολύ αλάτι, το οποίο αυξάνει την αρτηριακή πίεση με αποτέλεσμα να μειώνεται η ποσότητα οξυγόνου που φτάνει στην καρδιά και να αυξάνουν τον κίνδυνο εμφράγματος. Τα περισσότερα είναι επίσης πλούσια σε συντηρητικά και ειδικά σε γλουταμινικό νάτριο, το οποίο έχει συνδεθεί με αίσθημα παλμών.

– Κατεψυγμένα γεύματα: Πολλά από αυτά είναι πλούσια σε νάτριο και συντηρητικά. Η ημερήσια πρόσληψη αλατιού δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 2.000mg και πολλά από αυτά τα έτοιμα γεύματα έχουν πάνω από τη μισή ποσότητα, την οποία παίρνετε σε μόλις ένα γεύμα.

– Αλλαντικά: Σαλάμια, μπέικον, λουκάνικα κλπ. έχουν πολύ αλάτι, το οποίο χρησιμοποιείται τόσο για τη συντήρηση, όσο και για την ενίσχυση της γεύσης. Είναι επίσης πλούσια σε κορεσμένα λιπαρά που αυξάνουν τα επίπεδα χοληστερόλης, η οποία δημιουργεί αθηρωματική πλάκα που αυξάνει τον κίνδυνο καρδιοπάθειας.

– Κρέμες καφέ: Περιέχουν μερικώς υδρογονωμένα έλαια, τα οποία είναι πηγή τρανς λιπαρών που αυξάνουν τα επίπεδα χοληστερόλης. Αν δεν μπορείτε να πιείτε τον καφέ σκέτο, προτιμάτε γάλα αντί για κρέμες.

– Προϊόντα ζύμης: Τα ψημένα προϊόντα ζύμης, όπως μπισκότα, τάρτες και έτοιμες πίτες, είναι πλούσια σε τρανς λιπαρά, τα οποία έχουν συνδεθεί με καρδιακή νόσο. Πολλά από αυτά περιέχουν επίσης πολλή ζάχαρη, η οποία βλάπτει την υγεία της καρδιάς.

– Παγωτό: Συχνά έχει υψηλά επίπεδα χοληστερόλης. Μισό φλιτζάνι παγωτού με γεύση βανίλια έχει πάνω από τέσσερα γραμμάρια κορεσμένων λιπαρών. Αυτό ισοδυναμεί με πάνω από το 25% της ημερήσιας συνιστώμενης κατανάλωσης για τους ενήλικες.

– Τηγανητά: Η διαδικασία τηγανίσματος των τροφών δημιουργεί τρανς λιπαρά. Μόλις 120 γραμμάρια τηγανητού κοτόπουλου έχουν χοληστερόλη ίση με αυτή που περιέχουν 11 φέτες μπέικον!

– Αναψυκτικά: Έρευνες έχουν δείξει ότι όσοι καταναλώνουν τακτικά αναψυκτικά, ακόμη και διαίτης, τα οποία περιέχουν τεχνητά γλυκαντικά, κινδυνεύουν περισσότερο από εγκεφαλικό και καρδιακή νόσο.

– Σουφλέ ζυμαρικών: Είναι πλούσιο σε κορεσμένα λιπαρά και αλάτι και δίνει πολλές θερμίδες που βλάπτουν την καρδιά. Για να μετριάσετε τις επιπτώσεις από την κατανάλωσή του, προσπαθείτε να χρησιμοποιείτε άπαχο γάλα και τυριά με χαμηλά λιπαρά.

– Συκώτι: Μπορεί να είναι πλούσιο σε σίδηρο, αλλά αυξάνει τα επίπεδα χοληστερόλης. Επιπλέον, τα μισά λιπαρά που περιέχει μια μερίδα συκώτι είναι κορεσμένα.

– Τυρί cottage: Μπορεί να μην είναι πολύ αλμυρό, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν περιέχει νάτριο. Το τυρί cottage έχει συχνά πολύ αλάτι, το οποίο αυξάνει την αρτηριακή πίεση, ακυρώνοντας τα οφέλη του που σχετίζονται με την υψηλή περιεκτικότητά του σε ασβέστιο.

 

via

Tags: ΑΡΤΗΡΙΕΣΔΙΑΤΡΟΦΗτροφές
Share2Tweet1

Famagusta News Team

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Agenda

Έρχεται το 1ο Φεστιβάλ Ψαριού – Γιορτή του Ψαρά και του Ποταμού Λιοπετρίου

...

18 ώρες ago
Agenda

ΣΩΤΗΡΑ: Ο σπουδαίος Νίκος Μακρόπουλος στην σκηνή του 46ου Παγκύπριου Φεστιβάλ Κολοκασιού

...

3 ημέρες ago
ÓÕÍÅÍÔÅÕÎÇ ÁËÊÉÍÏÏÓ ÉÙÁÍÍÉÄÇÓ
(EUROKINISSI/ÓÔÅËÉÏÓ ÌÉÓÉÍÁÓ)
Agenda

Αρχίζει το 2ο Φεστιβάλ Μουσικής στον Δήμο Παραλιμνίου-Δερύνειας (ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ)

...

3 ημέρες ago
Agenda

Πανηγυρικοί Εορτασμοί της Κοιμήσεως της Θεοτόκου στο Λιοπέτρι

...

3 ημέρες ago

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Must Read

Συγκλονίζει ο γιος του ήρωα Τάσου Μάρκου: «Πατέρα, μου έλειψες σε όλη τη ζωή»

2 ημέρες ago

Πανηγυρικοί Εορτασμοί της Κοιμήσεως της Θεοτόκου στο Λιοπέτρι

3 ημέρες ago

ΣΩΤΗΡΑ: Ο καταξιωμένος Νίκος Μακρόπουλος στο 46ο Παγκύπριο Φεστιβάλ Κολοκασιού

5 ημέρες ago

Τελέστηκε το μνημόσυνο των Ηρωομαρτύρων Τάσου Ισαάκ και Σολωμού Σολωμού

5 ημέρες ago

Αστυνομική Διεύθυνση Αμμοχώστου: Εκστρατεία ενημέρωσης για την πρόληψη διαρρήξεων κατοικιών

1 εβδομάδα ago
Εορτολόγιο (UNSPLASH)

Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα, Σάββατο 8 Αυγούστου

1 εβδομάδα ago

Έρχεται το 1ο Φεστιβάλ Ψαριού – Γιορτή του Ψαρά και του Ποταμού Λιοπετρίου

14 Αυγούστου, 2026

Κατάμεστο το Αμφιθέατρο Παραλιμνίου στη συναυλία του Αλκίνοου Ιωαννίδη (ΕΙΚΟΝΕΣ)

14 Αυγούστου, 2026

Πενηνταδύο χρόνια από την δεύτερη φάση της βάρβαρης τουρκικής εισβολής

14 Αυγούστου, 2026

21 χρόνια από την τραγωδία της “Ηλιος” που στιγμάτισε ολόκληρη την Κύπρο

14 Αυγούστου, 2026
(Πηγή: paxels)

Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα, 14 Αυγούστου

13 Αυγούστου, 2026

Συγκλονίζει ο γιος του ήρωα Τάσου Μάρκου: «Πατέρα, μου έλειψες σε όλη τη ζωή»

13 Αυγούστου, 2026
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • TAYTOTHTA
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

© 2024 Famagusta.News

No Result
View All Result
  • Τοπικα
    • Αγια Ναπα
    • Ακανθου
    • Αμμοχωστος
    • Αυγορου
    • Βρυσουλλες
    • Δασακι Αχνας
    • Δερυνεια
    • Λιοπετρι
    • Λευκονοικο
    • Λυση
    • Παραλίμνι
    • Ριζοκαρπασο
    • Σωτήρα
    • Φρεναρος
  • Ειδησεις
    • Κυπρος
    • Ελλαδα
    • Κοσμος
    • Πολιτικη
    • Οικονομια
    • Τουρισμος
    • Επιχειρησεις
    • Κοινωνια
    • ΚΕΠΑ Άγιος Χριστόφορος
  • Ψυχαγωγια
    • Εκδηλωσεις
    • Αθλητικα
    • Auto/Moto
    • Έξοδος
    • Πολιτισμός
    • Ιστορίες
    • Τεχνολογία
  • Lifestyle
    • Celebrities
    • Τηλεοραση
    • Στυλ
    • Μοδα
    • Γυναικα
    • Παιδι
    • Υγεια
    • Διατροφη
    • Συνταγές
    • Viral
  • Στηλες
    • Αποψεις
    • Συνεντευξεις
    • Εχω Θεμα
    • Αγγελίες
    • The Fella Twins

© 2024 Famagusta.News