Χρησιμα

Αδυνάτισμα: 7 φρούτα που δεν πρέπει να τρώτε εάν κάνετε δίαιτα και 6 που επιτρέπονται

Πώς να χάσετε κιλά: Επιθυμείτε να χάσετε βάρος; Σε περίπτωση που θέλετε να το κάνετε αποτελεσματικά, ακολουθώντας κάποια διατροφή ή δίαιτα, θα πρέπει να γνωρίζετε τα πάντα. Αναλυτικότερα, ποια φρούτα πρέπει να αποφεύγετε και ποια να προσλαμβάνετε:

Πώς να χάσετε κιλά: Τι δεν πρέπει να τρώτε σε μεγάλες ποσότητες

– Φρούτα σε κονσέρβα: Αυτή η εκδοχή των φρούτων έχει πολλή ζάχαρη και καλό είναι να την αποφεύγετε.– Αποξηραμένα φρούτα: Παρόλο που μια πολύ μικρή ποσότητα αποξηραμένων φρούτων είναι το τέλειο σνακ, οι μεγάλες ποσότητες μπορεί να σας προσφέρουν έξτρα βάρος.– Smoothies με φρούτα: Τα έτοιμα smoothies πολλές φορές είναι γεμάτα ζάχαρη. Φροντίζετε να φτιάχνετε μόνοι σας τα smoothies σας και να βάζετε μέσα εκτός από φρούτα και λαχανικά.

– Πώς να χάσετε κιλά – Μπανάνες: Η μπανάνα είναι από τα φρούτα που έχουν την περισσότερη ζάχαρη και καλό είναι να την αποφεύγετε.– Ανανάς: Κάθε φλιτζάνι ανανά περιέχει 17 γραμμάρια ζάχαρης.

– Μάνγκο: Ένα φλιτζάνι μάνγκο έχει 22 γραμμάρια ζάχαρης και καλό είναι να το αποφεύγετε.– Σταφύλια: Και τα σταφύλια περιέχουν πολλά φυσικά σάκχαρα και καλό είναι να μην τα τρώτε σε μεγάλες ποσότητες.

Τα φρούτα που «καίνε» το λίπος

– Πώς να χάσετε κιλά – Αβοκάντο: Είναι πλούσιο σε ωμέγα λιπαρά οξέα, τα ίδια λιπαρά που βρίσκονται στο ελαιόλαδο, τις ελιές και τα καρύδια macadamia. Το αβοκάντο επιταχύνει τη μετατροπή του λίπους σε ενέργεια και ενισχύει τον μεταβολισμό.

– Καρύδα: Είναι πλούσια σε μέσης αλύσου λιπαρά οξέα (MCFAs) που αυξάνουν τον μεταβολικό ρυθμό του ήπατος έως και 30%, σύμφωνα με έρευνες. Προκαλεί επίσης κορεσμό και είναι λιγότερο πιθανό να αναζητάτε ανθυγιεινά σνακ. Τα λάδι καρύδας βοηθάει στη λειτουργία του θυρεοειδούς.

– Λεμόνια: Είναι από τις καλύτερες τροφές για την αποτοξίνωση του ήπατος. Έχουν την ιδιότητα να δημιουργούν αλκαλικό περιβάλλον. Μπορεί η γεύση τους να είναι όξινη, αλλά κατά τον μεταβολισμό τους, αλκαλοποιούν τα σωματικά υγρά και τους ιστούς. Η καλή υγεία του ήπατος είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να μπορέσει το σώμα να αφομοιώσει και να κάψει το λίπος.

– Γκρέιπφρουτ: Πολλές μελέτες επιβεβαιώνουν ότι το γκρέιπφρουτ είναι μια εξαιρετική τροφή για την απώλεια βάρους. Μελέτη του πανεπιστημίου Johns Hopkins διαπίστωσε ότι οι γυναίκες που κατανάλωναν γκρέιπφρουτ καθημερινά έχασαν σχεδόν 9 κιλά περισσότερα κατά μέσο όρο σε διάστημα 13 εβδομάδων, χωρίς να αλλάξουν τίποτε άλλο στη διατροφή ή τον τρόπο ζωής τους.

– Ντομάτες: Μπορεί να έχουν καθιερωθεί στη συνείδησή μας ως λαχανικά, αλλά -όπως και τα λεμόνια- επί της ουσίας πρόκειται για φρούτα. Πλούσιες σε βιταμίνη C και λυκοπένιο, οι ντομάτες έχουν την ιδιότητα να διεγείρουν την παραγωγή ενός αμινοξέος που ονομάζεται καρνιτίνη. Έρευνα έχει δείξει ότι η καρνιτίνη συμβάλλει στην επιτάχυνση της καύσης του λίπους του σώματος σε ποσοστό έως και 30%.

 via

Ροη Ειδησεων

Έρχεται το 1ο Φεστιβάλ Ψαριού – Γιορτή του Ψαρά και του Ποταμού Λιοπετρίου

Ο Δήμος Αγίας Νάπας στο πλαίσιο διοργάνωσης του 1ου Φεστιβάλ Ψαριού - Γιορτή του Ψαρά…

14 Αυγούστου, 2026

Κατάμεστο το Αμφιθέατρο Παραλιμνίου στη συναυλία του Αλκίνοου Ιωαννίδη (ΕΙΚΟΝΕΣ)

Σε ένα κατάμεστο Δημοτικό Αμφιθέατρο Παραλιμνίου «Κυριακού Πελαγία» ξεκίνησε το 2ο Φεστιβάλ Μουσικής του Δήμου…

14 Αυγούστου, 2026

Πενηνταδύο χρόνια από την δεύτερη φάση της βάρβαρης τουρκικής εισβολής

Πενηνταδύο χρόνια συμπληρώνονται σήμερα από την δεύτερη φάση της βάρβαρης τουρκικής εισβολής στην Κύπρο, γνωστής…

14 Αυγούστου, 2026

21 χρόνια από την τραγωδία της “Ηλιος” που στιγμάτισε ολόκληρη την Κύπρο

Εικοσι-ένα χρόνια συμπληρώνονται φέτος από την ανείπωτη τραγωδία που στιγμάτισε ανεξίτηλα την Κύπρο, το καλοκαίρι…

14 Αυγούστου, 2026

Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα, 14 Αυγούστου

Σήμερα Παρασκευή, 14 Αυγούστου, σύμφωνα με το εορτολόγιο τιμώνται τα Προεόρτια της Κοιμήσεως της Θεοτόκου,…

13 Αυγούστου, 2026

Συγκλονίζει ο γιος του ήρωα Τάσου Μάρκου: «Πατέρα, μου έλειψες σε όλη τη ζωή»

«Για μένα δεν ήταν ο ήρωας που γνωρίζει ο κόσμος. Ήταν ο πατέρας μου». Με…

13 Αυγούστου, 2026