Famagusta News
No Result
View All Result
  • Τοπικα
    • Αγια Ναπα
    • Ακανθου
    • Αμμοχωστος
    • Αυγορου
    • Βρυσουλλες
    • Δασακι Αχνας
    • Δερυνεια
    • Λιοπετρι
    • Λευκονοικο
    • Λυση
    • Παραλίμνι
    • Ριζοκαρπασο
    • Σωτήρα
    • Φρεναρος
  • Ειδησεις
    • Κυπρος
    • Ελλαδα
    • Κοσμος
    • Πολιτικη
    • Οικονομια
    • Τουρισμος
    • Επιχειρησεις
    • Κοινωνια
    • ΚΕΠΑ Άγιος Χριστόφορος
  • Ψυχαγωγια
    • Εκδηλωσεις
    • Αθλητικα
    • Auto/Moto
    • Έξοδος
    • Πολιτισμός
    • Ιστορίες
    • Τεχνολογία
  • Lifestyle
    • Celebrities
    • Τηλεοραση
    • Στυλ
    • Μοδα
    • Γυναικα
    • Παιδι
    • Υγεια
    • Διατροφη
    • Συνταγές
    • Viral
  • Στηλες
    • Αποψεις
    • Συνεντευξεις
    • Εχω Θεμα
    • Αγγελίες
    • The Fella Twins
Famagusta News
  • Φαρμακεια
  • Εορτολογιο
  • Καιρος
  • Ζωδια
  • Αγγελιες
  • Συνταγές
Home Lifestyle Διατροφη

Η επιστήμη μίλησε: Φάτε παγωτό, είναι πιο υγιεινό από ένα πολύσπορο κουλούρι

by Famagusta News
17/08/2022
in Διατροφη, Υγεια
A A
0
4
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Βάλτε να φάτε ένα μπολ παγωτό χωρίς τύψεις. Έρευνα δείχνει πως είναι πιο υγιεινό ακόμη και από ένα πολύσπορο κουλούρι.

Κάθε καλοκαίρι – και όχι μόνο – το παγωτό έχει την τιμητική του. Μια απογευματινή βόλτα ή μια ζεστή μέρα στη παραλία συνδυάζεται τέλεια με ένα χωνάκι από την αγαπημένη μας γεύση. Όταν όμως, προσέχουμε την διατροφή μας φοβόμαστε πως οι θερμίδες της αγαπημένης μας απόλαυσης θα είναι πολλές.

Μια νέα έρευνα έρχεται να διώξει τις τύψεις μας. Σύμφωνα με την μελέτη από το Πανεπιστήμιο Tufts στη Μασαχουσέτη, το παγωτό είναι η πιο υγιεινή επιλογή. Πιο υγιεινή ακόμη και από ένα πολύσπορο κουλούρι αλλά και άλλες τροφές όπως αλμυρά κράκερ. Στην έρευνα, οι ειδικοί στη σχολή Επιστήμης και Πολιτικής της Διατροφής στο Tufts ανέπτυξαν μια «Πυξίδα Τροφίμων». Σύμφωνα με αυτήν, μπορούν να κατατάξουν οποιοδήποτε είδος τροφής από το 1 έως το 100 με βάση τη διατροφή αξία. Όσο μεγαλύτερος ήταν ο αριθμός, τόσο πιο υγιεινό ήταν το φαγητό.

Συγκεκριμένα, ένα χωνάκι παγωτού με ξηρούς καρπούς και παγωτό σοκολάτας πήρε βαθμολογία 37. Από την άλλη, ένα πολύσπορο κουλούρι με σταφίδες έλαβε 19 ενώ το αλμυρό κράκερ 7.

Έκπληξη αποτέλεσε το γεγονός πως ενώ ένα φρενς τοστ ολικής άλεσης πήρε βαθμολογία 37, τα πατατάκια καλαμποκιού βαθμολογήθηκαν υψηλότερα, με 55 βαθμούς. Από την άλλη, ο καπουτσίνο με γάλα χαμηλών λιπαρών βαθμολογήθηκε με 69.

Tags: παγωτο
Share2Tweet1

Famagusta News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Υγεια

Αισιόδοξα στοιχεία: 99% επιβίωση για τον καρκίνο του προστάτη στην Κύπρο

...

2 μήνες ago
Υγεια

Μόλις 66 από τα 168 νέα φάρμακα διαθέσιμα στην Κύπρο

...

3 μήνες ago
Υγεια

Υπ. Υγείας: Διαχειρίσιμη η κατάσταση στα νοσοκομεία – Δεν χρειάζονται επιπλέον μέτρα για εποχικές λοιμώξεις

...

6 μήνες ago
Υγεια

Μείωση κρουσμάτων ιλαράς σε Ευρώπη και Κ. Ασία το 2025

...

6 μήνες ago

Must Read

Συγκλονίζει ο γιος του ήρωα Τάσου Μάρκου: «Πατέρα, μου έλειψες σε όλη τη ζωή»

2 ημέρες ago

Πανηγυρικοί Εορτασμοί της Κοιμήσεως της Θεοτόκου στο Λιοπέτρι

3 ημέρες ago

ΣΩΤΗΡΑ: Ο καταξιωμένος Νίκος Μακρόπουλος στο 46ο Παγκύπριο Φεστιβάλ Κολοκασιού

5 ημέρες ago

Τελέστηκε το μνημόσυνο των Ηρωομαρτύρων Τάσου Ισαάκ και Σολωμού Σολωμού

5 ημέρες ago

Αστυνομική Διεύθυνση Αμμοχώστου: Εκστρατεία ενημέρωσης για την πρόληψη διαρρήξεων κατοικιών

1 εβδομάδα ago
Εορτολόγιο (UNSPLASH)

Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα, Σάββατο 8 Αυγούστου

1 εβδομάδα ago

Έρχεται το 1ο Φεστιβάλ Ψαριού – Γιορτή του Ψαρά και του Ποταμού Λιοπετρίου

14 Αυγούστου, 2026

Κατάμεστο το Αμφιθέατρο Παραλιμνίου στη συναυλία του Αλκίνοου Ιωαννίδη (ΕΙΚΟΝΕΣ)

14 Αυγούστου, 2026

Πενηνταδύο χρόνια από την δεύτερη φάση της βάρβαρης τουρκικής εισβολής

14 Αυγούστου, 2026

21 χρόνια από την τραγωδία της “Ηλιος” που στιγμάτισε ολόκληρη την Κύπρο

14 Αυγούστου, 2026
(Πηγή: paxels)

Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα, 14 Αυγούστου

13 Αυγούστου, 2026

Συγκλονίζει ο γιος του ήρωα Τάσου Μάρκου: «Πατέρα, μου έλειψες σε όλη τη ζωή»

13 Αυγούστου, 2026
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • TAYTOTHTA
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

© 2024 Famagusta.News

No Result
View All Result
  • Τοπικα
    • Αγια Ναπα
    • Ακανθου
    • Αμμοχωστος
    • Αυγορου
    • Βρυσουλλες
    • Δασακι Αχνας
    • Δερυνεια
    • Λιοπετρι
    • Λευκονοικο
    • Λυση
    • Παραλίμνι
    • Ριζοκαρπασο
    • Σωτήρα
    • Φρεναρος
  • Ειδησεις
    • Κυπρος
    • Ελλαδα
    • Κοσμος
    • Πολιτικη
    • Οικονομια
    • Τουρισμος
    • Επιχειρησεις
    • Κοινωνια
    • ΚΕΠΑ Άγιος Χριστόφορος
  • Ψυχαγωγια
    • Εκδηλωσεις
    • Αθλητικα
    • Auto/Moto
    • Έξοδος
    • Πολιτισμός
    • Ιστορίες
    • Τεχνολογία
  • Lifestyle
    • Celebrities
    • Τηλεοραση
    • Στυλ
    • Μοδα
    • Γυναικα
    • Παιδι
    • Υγεια
    • Διατροφη
    • Συνταγές
    • Viral
  • Στηλες
    • Αποψεις
    • Συνεντευξεις
    • Εχω Θεμα
    • Αγγελίες
    • The Fella Twins

© 2024 Famagusta.News