Famagusta News
No Result
View All Result
  • Τοπικα
    • Αγια Ναπα
    • Ακανθου
    • Αμμοχωστος
    • Αυγορου
    • Βρυσουλλες
    • Δασακι Αχνας
    • Δερυνεια
    • Λιοπετρι
    • Λευκονοικο
    • Λυση
    • Παραλίμνι
    • Ριζοκαρπασο
    • Σωτήρα
    • Φρεναρος
  • Ειδησεις
    • Κυπρος
    • Ελλαδα
    • Κοσμος
    • Πολιτικη
    • Οικονομια
    • Τουρισμος
    • Επιχειρησεις
    • Κοινωνια
    • ΚΕΠΑ Άγιος Χριστόφορος
  • Ψυχαγωγια
    • Εκδηλωσεις
    • Αθλητικα
    • Auto/Moto
    • Έξοδος
    • Πολιτισμός
    • Ιστορίες
    • Τεχνολογία
  • Lifestyle
    • Celebrities
    • Τηλεοραση
    • Στυλ
    • Μοδα
    • Γυναικα
    • Παιδι
    • Υγεια
    • Διατροφη
    • Συνταγές
    • Viral
  • Στηλες
    • Αποψεις
    • Συνεντευξεις
    • Εχω Θεμα
    • Αγγελίες
    • The Fella Twins
Famagusta News
  • Φαρμακεια
  • Εορτολογιο
  • Καιρος
  • Ζωδια
  • Αγγελιες
  • Συνταγές
Home Lifestyle Γυναικα

Οι τροφές που μας χορταίνουν για περισσότερη ώρα

Famagusta News Team by Famagusta News Team
20/08/2020
in Γυναικα
A A
0
4
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Υπάρχουν άνθρωποι που παραπονιούνται ότι τρώνε λίγο και παίρνουν κιλά ενώ σε αντίθεση κάποιοι άλλοι τρώνε περισσότερο αλλά δεν παχαίνουν.

Τα κιλά και το αν μας χορταίνει ένα φαγητό εξαρτάται αφενός από τον κάθε οργανισμό, αφετέρου από το ίδιο το φαγητό. Υπάρχουν επιπλέον κάποιες τροφές που μας χορταίνουν περισσότερο από κάποιες άλλες. Δείτε παρακάτω μερικές από αυτές…

Σύμφωνα με αποτελέσματα μελέτης από το Τμήμα Διατροφής, Άσκησης & Άθλησης του Πανεπιστημίου της Κοπεγχάγης, στη Δανία, τα γεύματα που βασίζονται σε πηγές φυτικών πρωτεϊνών, όπως τα φασόλια και ο αρακάς είναι πιο χορταστικά απ’ ό,τι εκείνα που βασίζονται στο χοιρινό και το μοσχάρι.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να χάνει κανείς βάρος πιο εύκολα, λένε οι ερευνητές. Όπως διαπίστωσαν, όταν οι εθελοντές έτρωγαν την πίτα με τα φασόλια ή τον αρακά, κατανάλωναν στα επόμενα γεύματα της ημέρας κατά 12% λιγότερες θερμίδες απ’ ό,τι όταν έτρωγαν την πίτα με το κρέας.

Το εύρημα αυτό υποδηλώνει ότι «οι φυτικής προελεύσεως πρωτεΐνες, που περιέχουν σημαντικά περισσότερες φυτικές ίνες, προκαλούν εντονότερο αίσθημα κορεσμού της πείνας και για περισσότερες ώρες», δήλωσε η επικεφαλής ερευνήτρια δρ Άνν Ράμπεν, καθηγήτρια Πρόληψης & Θεραπείας της Παχυσαρκίας στο πανεπιστήμιο.

Πηγή

Tags: τροφές
Share2Tweet1
Famagusta News Team

Famagusta News Team

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Γυναικα

«Θηλάζω Παντού»: Ένα «ταξίδι» ευλογημένο και ιερό μέσα από τον φακό της Κωνσταντίνας Παύλου (ΕΙΚΟΝΕΣ)

...

7 μήνες ago
Γυναικα

«Θηλάζω Παντού»: 18 εικόνες από χώρους που μπορεί μια μανούλα να χρειαστεί να θηλάσει

...

2 έτη ago
Lifestyle

Συγκλονίζει η Ιωάννα Παλιοσπύρου: «Δεν έχω αυτί, το πτερύγιο έχει απανθρακωθεί»

...

2 έτη ago
Γυναικα

Γυναίκες το 56% του Ανωτάτου Συνταγματικού Δικαστηρίου

...

2 έτη ago

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Must Read

ΑΥΓΟΡΟΥ: Τιμητική Εκδήλωση για τον Αντρέα Χρίστακκο «Η τραουθκιά τζαι το πιθκιαύλιν»

3 ημέρες ago

Υφυπουργός Μετανάστευσης: Νέο σχέδιο επαναπατρισμού Σύρων – Ποια τα κίνητρα

2 ημέρες ago

Καιρός για παραλίες – Ανεβαίνει η θερμοκρασία

7 ημέρες ago

Η Επ. Αμμοχώστου κατέκτησε το ψηφιακό κοινό της Ευρώπης – Διάκριση και Βραβείο για την καμπάνια

14 ώρες ago

Θα μας τρελάνει ο καιρός: 36 βαθμοί αλλά και χαλάζι

3 ημέρες ago

Υπουργός Υγείας: Ευρωπαϊκή πραγματικότητα πλέον τα νοσήματα από κουνούπια

1 ημέρα ago
Εορτολόγιο (UNSPLASH)

Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα, Παρασκευή 12 Ιουνίου

11 Ιουνίου, 2026

Κόντρα στο Υφυπουργείο Τουρισμού: Καταγγελία στην ΕΔΥ για απρεπή συμπεριφορά του Γενικού Διευθυντή

11 Ιουνίου, 2026

Η Επ. Αμμοχώστου κατέκτησε το ψηφιακό κοινό της Ευρώπης – Διάκριση και Βραβείο για την καμπάνια

11 Ιουνίου, 2026

Γιώργος Νικολέττος: Τίμησε τον τέως Δημοτικό Γραμματέα Παραλιμνίου

11 Ιουνίου, 2026
Ξεκινούν σήμερα οι Πανελλαδικές Εξετάσεις στα Γενικά Λύκεια όλης της χώρας, για την εισαγωγή στα Πανεπιστημιακά ιδρύματα, Παρασκευή 31 Μαϊου 2024 (ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ/ EUROKINISSI)

Συνεχίζεται αύριο η μάχη των Παγκύπριων Εξετάσεων με Αγγλικά

11 Ιουνίου, 2026

Μουντιάλ 2026: Σέντρα στο πρώτο Παγκόσμιο Κύπελλο με 48 ομάδες (ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ)

11 Ιουνίου, 2026
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • TAYTOTHTA
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

© 2024 Famagusta.News

No Result
View All Result
  • Τοπικα
    • Αγια Ναπα
    • Ακανθου
    • Αμμοχωστος
    • Αυγορου
    • Βρυσουλλες
    • Δασακι Αχνας
    • Δερυνεια
    • Λιοπετρι
    • Λευκονοικο
    • Λυση
    • Παραλίμνι
    • Ριζοκαρπασο
    • Σωτήρα
    • Φρεναρος
  • Ειδησεις
    • Κυπρος
    • Ελλαδα
    • Κοσμος
    • Πολιτικη
    • Οικονομια
    • Τουρισμος
    • Επιχειρησεις
    • Κοινωνια
    • ΚΕΠΑ Άγιος Χριστόφορος
  • Ψυχαγωγια
    • Εκδηλωσεις
    • Αθλητικα
    • Auto/Moto
    • Έξοδος
    • Πολιτισμός
    • Ιστορίες
    • Τεχνολογία
  • Lifestyle
    • Celebrities
    • Τηλεοραση
    • Στυλ
    • Μοδα
    • Γυναικα
    • Παιδι
    • Υγεια
    • Διατροφη
    • Συνταγές
    • Viral
  • Στηλες
    • Αποψεις
    • Συνεντευξεις
    • Εχω Θεμα
    • Αγγελίες
    • The Fella Twins

© 2024 Famagusta.News