Famagusta News
No Result
View All Result
  • Τοπικα
    • Αγια Ναπα
    • Ακανθου
    • Αμμοχωστος
    • Αυγορου
    • Βρυσουλλες
    • Δασακι Αχνας
    • Δερυνεια
    • Λιοπετρι
    • Λευκονοικο
    • Λυση
    • Παραλίμνι
    • Ριζοκαρπασο
    • Σωτήρα
    • Φρεναρος
  • Ειδησεις
    • Κυπρος
    • Ελλαδα
    • Κοσμος
    • Πολιτικη
    • Οικονομια
    • Τουρισμος
    • Επιχειρησεις
    • Κοινωνια
    • ΚΕΠΑ Άγιος Χριστόφορος
  • Ψυχαγωγια
    • Εκδηλωσεις
    • Αθλητικα
    • Auto/Moto
    • Έξοδος
    • Πολιτισμός
    • Ιστορίες
    • Τεχνολογία
  • Lifestyle
    • Celebrities
    • Τηλεοραση
    • Στυλ
    • Μοδα
    • Γυναικα
    • Παιδι
    • Υγεια
    • Διατροφη
    • Συνταγές
    • Viral
  • Στηλες
    • Αποψεις
    • Συνεντευξεις
    • Εχω Θεμα
    • Αγγελίες
    • The Fella Twins
Famagusta News
  • Φαρμακεια
  • Εορτολογιο
  • Καιρος
  • Ζωδια
  • Αγγελιες
  • Συνταγές
Home Lifestyle Υγεια

Δείτε από τι προστατεύετε τον οργανισμό όταν τρώτε σπιτικό φαγητό

by Famagusta News Team
28/08/2020
in Υγεια
A A
0
4
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Η αλήθεια είναι πως πολλοί δεν μπορούν να αντισταθούν σε ένα «γρήγορο φαγητό» απ’ έξω. Αλλά είναι γνωστό ότι το σπιτικό είναι πάντα το καλύτερο.

Σύμφωνα με έρευνες, το σπιτικό φαγητό δεν είναι απλώς πιο νόστιμο αλλά έχει και προστατευτική δράση για την υγεία μας και πολλά οφέλη για τον οργανισμό.

Τα άτομα που καταναλώνουν συχνά σπιτικά γεύματα διατρέχουν μικρότερο κίνδυνο να εκδηλώσουν τη χρόνια μεταβολική νόσο, διαβήτη, σε σύγκριση με άτομα που καταναλώνουν κυρίως έτοιμα γεύματα.

Παρατηρείται παγκοσμίως μια τάση τα γεύματα να μην προέρχονται από το σπίτι. Εύλογα προκύπτουν ανησυχίες ότι τα έτοιμα γεύματα (π.χ. γρήγορο φαγητό) παρέχουν υπερβολικά πολλές θερμίδες αλλά ελάχιστα θρεπτικά συστατικά, επομένως συμβάλλουν στην αύξηση του βάρους. Τα περιττά κιλά τεκμηριωμένα συνδέονται με αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2. Ωστόσο, ελάχιστες επιστημονικές έρευνες έχουν εστιάσει στο ρόλο του σπιτικού φαγητού στην πρόληψη του διαβήτη και/ή της παχυσαρκίας.

Οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι όσοι καταναλώνουν σπιτικό δείπνο 5-7 φορές την εβδομάδα έχουν 15% λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσουν διαβήτη τύπου 2 σε σύγκριση με όσους καταναλώνουν σπιτικό δείπνο μόνο 2 φορές την εβδομάδα ή και λιγότερο. Περαιτέρω μείωση του κινδύνου παρατηρήθηκε για τα άτομα που προετοίμαζαν περισσότερα από τα γεύματα της ημέρας στο σπίτι.

Πηγή

Tags: σπιτικό φαγητό
Share2Tweet1

Famagusta News Team

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Υγεια

Αισιόδοξα στοιχεία: 99% επιβίωση για τον καρκίνο του προστάτη στην Κύπρο

...

2 μήνες ago
Υγεια

Μόλις 66 από τα 168 νέα φάρμακα διαθέσιμα στην Κύπρο

...

2 μήνες ago
Υγεια

Υπ. Υγείας: Διαχειρίσιμη η κατάσταση στα νοσοκομεία – Δεν χρειάζονται επιπλέον μέτρα για εποχικές λοιμώξεις

...

6 μήνες ago
Υγεια

Μείωση κρουσμάτων ιλαράς σε Ευρώπη και Κ. Ασία το 2025

...

6 μήνες ago

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Must Read

Τραγωδία της «Helios»: Άναψαν 121 κεριά στη μνήμη των αθώων ψυχών (ΕΙΚΟΝΕΣ)

14 ώρες ago

Μονή Αγίου Κενδέα: Ζητά εθελοντές για βάψιμο

5 ημέρες ago

Πυρκαγία σε διαμέρισμα στον Κάππαρη – Ένας τραυματίας

7 ημέρες ago

Πυρκαγιά ξέσπασε σε μπυραρία στην Αγία Νάπα

5 ημέρες ago
Εορτολόγιο/pexels

Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα, Τετάρτη 5 Αυγούστου

6 ημέρες ago

Eτοιμαστείτε για τον τριήμερο πολιτιστικό θεσμό «Αγία Νάπα των Γεύσεων»,

7 ημέρες ago

Απεβίωσε ο επί 27 χρόνια Κοινοτάρχης Φρενάρους Ανδρέας Κουτούνα

10 Αυγούστου, 2026

ΛΙΟΠΕΤΡΙ: Εκδήλωση Τιμής και Μνήμης για τους Ήρωες του 1963–1974

10 Αυγούστου, 2026

Επ.Αμμοχώστου: Κατασχέθηκαν παράνομα καπνικά και €25.000 – Συνελήφθη 34χρονος

10 Αυγούστου, 2026

Πού μπορείς να βρείς και να δοκιμάσεις το Protaras Riviera Signature Cocktail

10 Αυγούστου, 2026

Αποκαταστάθηκε μετά από 24 ώρες η σοβαρή βλάβη στο αποχετευτικό δίκτυο του Πρωταρά

10 Αυγούστου, 2026

ΠΡΩΤΑΡΑΣ: Στην σκηνή τέσσερις σπουδαίοι δημιουργοί και ερμηνευτές για καλό σκοπό

10 Αυγούστου, 2026
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • TAYTOTHTA
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

© 2024 Famagusta.News

No Result
View All Result
  • Τοπικα
    • Αγια Ναπα
    • Ακανθου
    • Αμμοχωστος
    • Αυγορου
    • Βρυσουλλες
    • Δασακι Αχνας
    • Δερυνεια
    • Λιοπετρι
    • Λευκονοικο
    • Λυση
    • Παραλίμνι
    • Ριζοκαρπασο
    • Σωτήρα
    • Φρεναρος
  • Ειδησεις
    • Κυπρος
    • Ελλαδα
    • Κοσμος
    • Πολιτικη
    • Οικονομια
    • Τουρισμος
    • Επιχειρησεις
    • Κοινωνια
    • ΚΕΠΑ Άγιος Χριστόφορος
  • Ψυχαγωγια
    • Εκδηλωσεις
    • Αθλητικα
    • Auto/Moto
    • Έξοδος
    • Πολιτισμός
    • Ιστορίες
    • Τεχνολογία
  • Lifestyle
    • Celebrities
    • Τηλεοραση
    • Στυλ
    • Μοδα
    • Γυναικα
    • Παιδι
    • Υγεια
    • Διατροφη
    • Συνταγές
    • Viral
  • Στηλες
    • Αποψεις
    • Συνεντευξεις
    • Εχω Θεμα
    • Αγγελίες
    • The Fella Twins

© 2024 Famagusta.News