Famagusta News
No Result
View All Result
  • Τοπικα
    • Αγια Ναπα
    • Ακανθου
    • Αμμοχωστος
    • Αυγορου
    • Βρυσουλλες
    • Δασακι Αχνας
    • Δερυνεια
    • Λιοπετρι
    • Λευκονοικο
    • Λυση
    • Παραλίμνι
    • Ριζοκαρπασο
    • Σωτήρα
    • Φρεναρος
  • Ειδησεις
    • Κυπρος
    • Ελλαδα
    • Κοσμος
    • Πολιτικη
    • Οικονομια
    • Τουρισμος
    • Επιχειρησεις
    • Κοινωνια
    • ΚΕΠΑ Άγιος Χριστόφορος
  • Ψυχαγωγια
    • Εκδηλωσεις
    • Αθλητικα
    • Auto/Moto
    • Έξοδος
    • Πολιτισμός
    • Ιστορίες
    • Τεχνολογία
  • Lifestyle
    • Celebrities
    • Τηλεοραση
    • Στυλ
    • Μοδα
    • Γυναικα
    • Παιδι
    • Υγεια
    • Διατροφη
    • Συνταγές
    • Viral
  • Στηλες
    • Αποψεις
    • Συνεντευξεις
    • Εχω Θεμα
    • Αγγελίες
    • The Fella Twins
Famagusta News
  • Φαρμακεια
  • Εορτολογιο
  • Καιρος
  • Ζωδια
  • Αγγελιες
  • Συνταγές
Home Ειδησεις

Τα οφέλη της μπύρας για τον οργανισμό

Famagusta News by Famagusta News
11/10/2017
in Ειδησεις, Υγεια
A A
0
4
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Ήλιος, καλοκαίρι, υψηλές θερμοκρασίες και μια… παγωμένη μπύρα είναι ο ιδανικός συνδυασμός!

Σε αντίθεση με άλλα, υψηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη ποτά, η μπύρα θεωρείται από πολλούς μία από τις πιο υγιεινές επιλογές, σε ό,τι έχει να κάνει με την κατανάλωση αλκοόλ.

Σύμφωνα με ερευνητές η μπύρα μπορεί να προστατεύσει τον οργανισμό από το Αλτσχάιμερ, να βοηθήσει στην απώλεια βάρους, ακόμη και να εξισορροπήσει τα επίπεδα των ορμονών στον οργανισμό.

Ποια είναι λοιπόν, τα οφέλη της μπύρας για τον οργανισμό;

Πλούσια σε βιταμίνες

«Η μπύρα περιέχει πολλά θρεπτικά συστατικά» λέει ο Dr Stephan Domenig στη Daily Mail. «Για την ακρίβεια, περιέχει όλα τα απαραίτητα αμινοξέα για τον οργανισμό».

Επιπλέον, περιέχει δομικές πρωτεΐνες και ανόργανα συστατικά, όπως φώσφορο, ιώδιο, μαγνήσιο και κάλιο. Η μπύρα είναι ακόμη πλούσια σε ασβέστιο και θα μπορούσε να ωφελήσει και τα οστά σας.

Μια έρευνα του 2009 από το πανεπιστήμιο Tufts στις ΗΠΑ είχε βρει ότι η μέτρια κατανάλωση μπύρας μπορεί να προστατεύσει την οστική πυκνότητα.

«Εξαφανίζει» την κοιλιά

Ενώ είναι πλούσια σε βιταμίνες, η μπύρα έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, τα υψηλά επίπεδα της οποίας έχουν συνδεθεί με την εμφάνιση διαβήτη και με την παχυσαρκία.

Ένα κουτάκι αναψυκτικού περιέχει επτά κουταλάκια του γλυκού ζάχαρη, ενώ ένα ποτήρι μπύρα μόλις ένα.
«Σε σχέση με τα αναψυκτικά περιέχει πολύ λιγότερη ζάχαρη. Επίσης η μπύρα αποτελείται κατά 93% από νερό και επομένως είναι πολύ ενυδατική» πρόσθεσε η διατροφολόγος Dr Kathryn O’Sullivan.

Για την ακρίβεια, η μέτρια κατανάλωση μπύρας μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη κατά του διαβήτη. Σύμφωνα με μια έρευνα που έγινε το 2010 σε 38.000 άντρες στις ΗΠΑ, όταν όσοι από τους συμμετέχοντες που έπιναν πολύ σπάνια μπύρα αύξησαν την κατανάλωσή τους σε 1-2 ποτήρια την ημέρα, μετά από τέσσερα χρόνια εμφάνισαν μειωμένα ποσοστά κινδύνου εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 έως και κατά 25%.

Και παρά τον κίνδυνο της λεγόμενης «μπυροκοιλιάς», μια έρευνα του πανεπιστημίου του Λονδίνου που έγινε σε 2.000 άτομα που έπιναν πολύ συχνά μπύρα έδειξε ότι είναι απίθανο η μέτρια κατανάλωση μπύρας να συνδέεται με την αύξηση του βάρους.

«Η μπύρα αυξάνει την παραγωγή χολής, που βοηθά στην πέψη των λιπαρών τροφών. Ακόμη, είναι πλούσια σε φυτικές ίνες –δύο ποτήρια παρέχουν 10-30% της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης» συνέχισε ο Dr Domenig.

Πρόληψη κατά του Αλτσχάιμερ

Σύμφωνα με έρευνες, η μπύρα μπορεί να βοηθά στην πρόληψη κατά του Αλτσχάιμερ. Η νόσος του Αλτσχάιμερ έχει συνδεθεί με τα υψηλά επίπεδα αλουμινίου, όμως η σιλικόνη που περιέχεται στη μπύρα μπορεί να αντισταθμίσει τη ζημιά.

Μια έρευνα που δημοσιεύτηκε το 2008 στο περιοδικό Food And Chemical Toxicology ανέφερε, ότι η σιλικόνη μπορεί να μειώσει την πρόσληψη αλουμινίου από την πεπτική οδό και να επιβραδύνει τη συσσώρευσή του στο σώμα και τον εγκεφαλικό ιστό.

Κατανάλωση με μέτρο λοιπόν… και στην υγειά μας!

Tags: Μικρά Μυστικά
Share2Tweet1
Famagusta News

Famagusta News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Πολιτικη

Αυτές τις προεδρίες παίρνει κάθε κόμμα – Εκτός ΑΛΜΑ και Άμεση Δημοκρατία

...

23 ώρες ago
Κυπρος

Στη Λάρνακα κατεδαφίζονται δύο ακόμα επικίνδυνες κατοικίες

...

1 ημέρα ago
Ειδησεις

Οι πιο ασφαλείς χώρες του κόσμου το 2026: Πού βρίσκεται η Κύπρος και Ελλάδα

...

1 ημέρα ago
Κυπρος

Λάρνακα: Καταγγελία για απαγωγή 22χρονου φοιτητή – Ζητούν λύτρα από τον πατέρα του

...

1 ημέρα ago

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Must Read

γλυκά (Freepik)

Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα, Δευτέρα 8 Ιουνίου

6 ημέρες ago

Τραμπ κατά Ιράν: Ο νταής της Μέσης Ανατολής είναι νεκρός, χρειάστηκαν πολύ χρόνο να διαπραγματευτούν και θα πληρώσουν το τίμημα

3 ημέρες ago
Εορτολόγιο (UNSPLASH)

Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα, Παρασκευή 12 Ιουνίου

2 ημέρες ago

107 χρόνια μετά: Η τραγωδία του Κατακλυσμού στον Ποταμό Λιοπετρίου

4 ημέρες ago
Τριαντάφυλλο (Pixabay)

Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα, Τετάρτη 10 Ιουνίου

4 ημέρες ago
Ξεκινούν σήμερα οι Πανελλαδικές Εξετάσεις στα Γενικά Λύκεια όλης της χώρας, για την εισαγωγή στα Πανεπιστημιακά ιδρύματα, Παρασκευή 31 Μαϊου 2024 (ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ/ EUROKINISSI)

Συνεχίζεται αύριο η μάχη των Παγκύπριων Εξετάσεων με Αγγλικά

2 ημέρες ago
Εορτολόγιο (UNSPLASH)

Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα, Σάββατο 13 Ιουνίου

12 Ιουνίου, 2026

Αυτές τις προεδρίες παίρνει κάθε κόμμα – Εκτός ΑΛΜΑ και Άμεση Δημοκρατία

12 Ιουνίου, 2026

Αγώνας «Famagusta Rally Sprint»: Οι ώρες που θα παραμείνουν κλειστοί οι δρόμοι

12 Ιουνίου, 2026

Φαγητό και μουσική στο προαύλιο του Ιερού Ναού Παναγίας Δερύνειας

12 Ιουνίου, 2026

ΑΥΓΟΡΟΥ: Σε κλίμα συγκίνησης η τιμητική εκδήλωση για τον Αντρέα Χρίστακκο (ΕΙΚΟΝΕΣ)

12 Ιουνίου, 2026

Συνεχίζεται το πρόγραμμα «Γνωρίζω την πόλη μου» στον Δήμο Παραλιμνίου – Δερύνειας

12 Ιουνίου, 2026
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • TAYTOTHTA
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

© 2024 Famagusta.News

No Result
View All Result
  • Τοπικα
    • Αγια Ναπα
    • Ακανθου
    • Αμμοχωστος
    • Αυγορου
    • Βρυσουλλες
    • Δασακι Αχνας
    • Δερυνεια
    • Λιοπετρι
    • Λευκονοικο
    • Λυση
    • Παραλίμνι
    • Ριζοκαρπασο
    • Σωτήρα
    • Φρεναρος
  • Ειδησεις
    • Κυπρος
    • Ελλαδα
    • Κοσμος
    • Πολιτικη
    • Οικονομια
    • Τουρισμος
    • Επιχειρησεις
    • Κοινωνια
    • ΚΕΠΑ Άγιος Χριστόφορος
  • Ψυχαγωγια
    • Εκδηλωσεις
    • Αθλητικα
    • Auto/Moto
    • Έξοδος
    • Πολιτισμός
    • Ιστορίες
    • Τεχνολογία
  • Lifestyle
    • Celebrities
    • Τηλεοραση
    • Στυλ
    • Μοδα
    • Γυναικα
    • Παιδι
    • Υγεια
    • Διατροφη
    • Συνταγές
    • Viral
  • Στηλες
    • Αποψεις
    • Συνεντευξεις
    • Εχω Θεμα
    • Αγγελίες
    • The Fella Twins

© 2024 Famagusta.News