Famagusta News
No Result
View All Result
  • Τοπικα
    • Αγια Ναπα
    • Ακανθου
    • Αμμοχωστος
    • Αυγορου
    • Βρυσουλλες
    • Δασακι Αχνας
    • Δερυνεια
    • Λιοπετρι
    • Λευκονοικο
    • Λυση
    • Παραλίμνι
    • Ριζοκαρπασο
    • Σωτήρα
    • Φρεναρος
  • Ειδησεις
    • Κυπρος
    • Ελλαδα
    • Κοσμος
    • Πολιτικη
    • Οικονομια
    • Τουρισμος
    • Επιχειρησεις
    • Κοινωνια
    • ΚΕΠΑ Άγιος Χριστόφορος
  • Ψυχαγωγια
    • Εκδηλωσεις
    • Αθλητικα
    • Auto/Moto
    • Έξοδος
    • Πολιτισμός
    • Ιστορίες
    • Τεχνολογία
  • Lifestyle
    • Celebrities
    • Τηλεοραση
    • Στυλ
    • Μοδα
    • Γυναικα
    • Παιδι
    • Υγεια
    • Διατροφη
    • Συνταγές
    • Viral
  • Στηλες
    • Αποψεις
    • Συνεντευξεις
    • Εχω Θεμα
    • Αγγελίες
    • The Fella Twins
Famagusta News
  • Φαρμακεια
  • Εορτολογιο
  • Καιρος
  • Ζωδια
  • Αγγελιες
  • Συνταγές
Home Ειδησεις

Νέα έρευνα συνδέει το αλκοόλ με τον καρκίνο

by Famagusta News
11/10/2017
in Ειδησεις, Υγεια
A A
0
4
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Το αλκοόλ ευθύνεται για περισσότερα από 700.000 νέα κρούσματα καρκίνου (του οισοφάγου, του φάρυγγα, του εντέρου, του ήπατος και των νεφρών) και 365.000 θανάτους κάθε χρόνο σε όλον τον κόσμο, αλλά κυρίως στις αναπτυγμένες χώρες, σύμφωνα με εκτιμήσεις που ανακοινώθηκαν σήμερα στο Παρίσι, με την ευκαιρία της διεξαγωγής του Παγκόσμιου Συνεδρίου κατά του καρκίνου.

“Ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού δεν γνωρίζει ότι το αλκοόλ μπορεί να προκαλέσει καρκίνο”, υπογράμμισε ο Δρ. Κέβιν Ντ. Σιλντ, παρουσιάζοντας τα προκαταρκτικά αποτελέσματα μιας μελέτης που διεξήχθη από το Διεθνές Κέντρο Έρευνας για τον Καρκίνο (CIRC/IARC), του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ).

Η μελέτη αυτή βασίστηκε σε στοιχεία του 2012. Δείχνει ότι οι καρκίνοι που σχετίζονται με το αλκοόλ αντιστοιχούν στο 5% όλων των νέων κρουσμάτων καρκίνου και στο 4,5% των θανάτων από καρκίνο σε όλον τον κόσμο.

Σύμφωνα με τον Δρ. Σιλντ, η Βόρεια Αμερική, η Αυστραλία και η Ευρώπη, ιδίως η ανατολική, είναι οι περιοχές που πλήττονται περισσότερο από αυτούς τους καρκίνους. Όμως οι χώρες που αναπτύσσονται τάχιστα, όπως η Ινδία ή η Κίνα όπου η κατανάλωση αλκοόλ αυξάνεται, μπορεί να τις φτάσουν.

Όπως έχουν δείξει πολλές έρευνες, οι καρκίνοι που οφείλονται στο αλκοόλ είναι άμεσα συνδεδεμένοι με το επίπεδο ανάπτυξης μιας χώρας. Συχνά, η κατανάλωση αλκοόλ συνοδεύεται και από άλλες αλλαγές στον τρόπο ζωής, στη διατροφή και από την αύξηση του καπνίσματος, που πολλαπλασιάζουν τον κίνδυνο, σημείωσε ο Καναδός ερευνητής.

Με βάση μια μελέτη που θα δημοσιευτεί το επόμενο έτος σε ένα επιστημονικό περιοδικό, ο καρκίνος του οισοφάγου έρχεται στην πρώτη θέση μεταξύ των καρκίνων που συνδέονται με το αλκοόλ όσον αφορά τη θνησιμότητα (το 35% από τους 365.000 θανάτους που καταγράφηκαν το 2012), μπροστά από τον καρκίνο του παχέος εντέρου (20% των θανάτων).

Σε ό,τι αφορά τα 704.000 νέα κρούσματα, ο καρκίνος του ήπατος (που αυξάνεται ραγδαία στις γυναίκες) βρίσκεται στην πρώτη θέση με 27%.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Share2Tweet1

Famagusta News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ειδησεις

Πού μπορείς να βρείς και να δοκιμάσεις το Protaras Riviera Signature Cocktail

...

3 ημέρες ago
Κοινωνια

Αεροδρόμιο Λάρνακας: Άνοιγμα δρόμου προς αφίξεις

...

6 ημέρες ago
Κυπρος

Ξανά στους 40 βαθμούς ο υδράργυρος – Νέα κίτρινη προειδοποίηση

...

6 ημέρες ago
Πολιτικη

Χρίστος Σενέκης σε Πρόδρο: Η εντολή που μας αναθέτετε είναι ύψιστη τιμή αλλά και ευθύνη

...

7 ημέρες ago

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Must Read

Θλίψη στον Δήμο Αγίας Νάπας: Έφυγε από την ζωή ο Δημοτικός Ταμίας Αντώνη Α. Αντωνίου (Πετεινός)

15 ώρες ago

Τελέστηκε το μνημόσυνο των Ηρωομαρτύρων Τάσου Ισαάκ και Σολωμού Σολωμού

3 ημέρες ago
Εορτολόγιο (UNSPLASH)

Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα, Σάββατο 8 Αυγούστου

5 ημέρες ago

ΛΙΟΠΕΤΡΙ: Εκδήλωση Τιμής και Μνήμης για τους Ήρωες του 1963–1974

3 ημέρες ago

Αποκαταστάθηκε μετά από 24 ώρες η σοβαρή βλάβη στο αποχετευτικό δίκτυο του Πρωταρά

3 ημέρες ago

Σημείο αναφοράς στον Πρωταρά το ξεχωριστό γλυπτό «Το Ταξίδι της Κύπρου ανά τους Αιώνες»

6 ημέρες ago

Βαρύ Πένθος στην ΕΝΠ: Έφυγε από την ζωή ο Θεόδωρος Κολοκούδιας

12 Αυγούστου, 2026

Θλίψη στον Δήμο Αγίας Νάπας: Έφυγε από την ζωή ο Δημοτικός Ταμίας Αντώνη Α. Αντωνίου (Πετεινός)

12 Αυγούστου, 2026

Αναβαθμίστηκε το πάρκο στην οδό Γεωργίας Χριστοφόρου στο Παραλίμνι

12 Αυγούστου, 2026

ΣΩΤΗΡΑ: Ο σπουδαίος Νίκος Μακρόπουλος στην σκηνή του 46ου Παγκύπριου Φεστιβάλ Κολοκασιού

12 Αυγούστου, 2026
ÓÕÍÅÍÔÅÕÎÇ ÁËÊÉÍÏÏÓ ÉÙÁÍÍÉÄÇÓ
(EUROKINISSI/ÓÔÅËÉÏÓ ÌÉÓÉÍÁÓ)

Αρχίζει το 2ο Φεστιβάλ Μουσικής στον Δήμο Παραλιμνίου-Δερύνειας (ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ)

12 Αυγούστου, 2026

Πανηγυρικοί Εορτασμοί της Κοιμήσεως της Θεοτόκου στο Λιοπέτρι

12 Αυγούστου, 2026
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • TAYTOTHTA
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

© 2024 Famagusta.News

No Result
View All Result
  • Τοπικα
    • Αγια Ναπα
    • Ακανθου
    • Αμμοχωστος
    • Αυγορου
    • Βρυσουλλες
    • Δασακι Αχνας
    • Δερυνεια
    • Λιοπετρι
    • Λευκονοικο
    • Λυση
    • Παραλίμνι
    • Ριζοκαρπασο
    • Σωτήρα
    • Φρεναρος
  • Ειδησεις
    • Κυπρος
    • Ελλαδα
    • Κοσμος
    • Πολιτικη
    • Οικονομια
    • Τουρισμος
    • Επιχειρησεις
    • Κοινωνια
    • ΚΕΠΑ Άγιος Χριστόφορος
  • Ψυχαγωγια
    • Εκδηλωσεις
    • Αθλητικα
    • Auto/Moto
    • Έξοδος
    • Πολιτισμός
    • Ιστορίες
    • Τεχνολογία
  • Lifestyle
    • Celebrities
    • Τηλεοραση
    • Στυλ
    • Μοδα
    • Γυναικα
    • Παιδι
    • Υγεια
    • Διατροφη
    • Συνταγές
    • Viral
  • Στηλες
    • Αποψεις
    • Συνεντευξεις
    • Εχω Θεμα
    • Αγγελίες
    • The Fella Twins

© 2024 Famagusta.News