Famagusta News
No Result
View All Result
  • Τοπικα
    • Αγια Ναπα
    • Ακανθου
    • Αμμοχωστος
    • Αυγορου
    • Βρυσουλλες
    • Δασακι Αχνας
    • Δερυνεια
    • Λιοπετρι
    • Λευκονοικο
    • Λυση
    • Παραλίμνι
    • Ριζοκαρπασο
    • Σωτήρα
    • Φρεναρος
  • Ειδησεις
    • Κυπρος
    • Ελλαδα
    • Κοσμος
    • Πολιτικη
    • Οικονομια
    • Τουρισμος
    • Επιχειρησεις
    • Κοινωνια
    • ΚΕΠΑ Άγιος Χριστόφορος
  • Ψυχαγωγια
    • Εκδηλωσεις
    • Αθλητικα
    • Auto/Moto
    • Έξοδος
    • Πολιτισμός
    • Ιστορίες
    • Τεχνολογία
  • Lifestyle
    • Celebrities
    • Τηλεοραση
    • Στυλ
    • Μοδα
    • Γυναικα
    • Παιδι
    • Υγεια
    • Διατροφη
    • Συνταγές
    • Viral
  • Στηλες
    • Αποψεις
    • Συνεντευξεις
    • Εχω Θεμα
    • Αγγελίες
    • The Fella Twins
Famagusta News
  • Φαρμακεια
  • Εορτολογιο
  • Καιρος
  • Ζωδια
  • Αγγελιες
  • Συνταγές
Home Lifestyle Διατροφη

Οι πιο περίεργες διατροφικές συνήθειες του…Hollywood

by Famagusta News
19/10/2017
in Διατροφη
A A
0
4
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

1. Gwyneth Paltrow
Χρυσό γάλα.
 Οπαδός του συγκεκριμένου ροφήματος, είναι η Gwyneth Paltrow. Tα συστατικά που χρησιμοποιούμε για να το φτιάξουμε είναι το γάλα καρύδας, πιπέρι και κουρκουμά. Αν και υπάρχει ελάχιστη έρευνα όσο αφορά τα οφέλη, ωστόσο μερικές μελέτες δείχνουν ότι ο κουρκουμάς καταπολεμάει τη φλεγμονή, η οποία μπορεί να προκαλέσει διάφορες  ασθένειες, όπως είναι οι καρδιακές παθήσεις, ο καρκίνος, το μεταβολικό σύνδρομο, η νόσο  του Alzheimer και διάφορες εκφυλιστικές καταστάσεις. Έχει επίσης αντιοξειδωτικές ιδιότητες, γι αυτό και προστατεύει το σώμα μας από τις βλαβερές ελεύθερες ρίζες, προάγοντας με αυτό τον τρόπο τη μακροζωία.

Η ετυμηγορία: Το χρυσό γάλα δεν μπορεί να κάνει θαύματα, ωστόσο μπορείτε να πίνετε μια κούπα σε καθημερινή βάση. Όμως μη να μην το παρακάνετε, γιατί σε υπερβολικές ποσότητες μπορεί να προκαλέσει στομαχικές διαταραχές.

2. Gisele Bündchen
Ο προσωπικός σεφ της Gisele αποκάλυψε ότι αποφεύγει να καταναλώνει μια ομάδα φυτών, τα λεγόμενα Στρυχνοειδή. Σε αυτή την ομάδα ανήκουν οι ντομάτες, οι μελιτζάνες και οι  πιπεριές. Τα Στρυχνοειδή περιέχουν κάποιες ενώσεις που ονομάζονται αλκαλοειδή και μερικοί υποστηρίζουν ότι προκαλούν φλεγμονή στο σώμα. Αυτός είναι και ο λόγος που η Gisele αποφεύγει τα παραπάνω λαχανικά.

Η ετυμηγορία: Δεν υπάρχει βιβλιογραφία με έγκυρες επιστημονικές μελέτες που να υποστηρίζει ότι τα Στρυχνοειδή μπορεί να προκαλέσουν φλεγμονή. Επίσης η ποσότητα των αλκαλοειδών στις βρώσιμες μερίδες των λαχανικών είναι πολύ μικρή και με το μαγείρεμα μπορεί και να εξαλειφτεί. Αν έχετε κάποια φλεγμονώδη κατάσταση, όπως αρθρίτιδα, και δείτε ότι αν εξαλείψετε κάποια τρόφιμα βοηθάτε στην ελάφρυνση των συμπτωμάτων, τότε μειώστε την κατανάλωση τους. Όμως σε καμία άλλη περίπτωση δεν χρειάζεται να τα αφαιρέσετε από τη διατροφή σας.

3. Victoria Beckham
Η Victoria Beckham είναι η πρώτη που ξεκίνησε την αλκαλική διατροφή και που στη συνέχεια πολλοί τη μιμήθηκαν. Η αλκαλική δίαιτα υποστηρίζει ότι όχι μόνο μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια κιλών, αλλά ότι συμβάλει επίσης και στην αποτροπή προβλημάτων όπως η αρθρίτιδα και ο καρκίνος. Η συγκεκριμένη διατροφή έχει στόχο την ισορροπία του PH  στο σώμα. Το αίμα μας πρέπει να έχει PH 7,3 με 7,4. Σύμφωνα λοιπόν με την αλκαλική δίαιτα ανάλογα με τις τροφές που καταναλώνουμε μπορούμε να αλλάξουμε το PΗ στο αίμα και έτσι να αποτρέψουμε πολλά προβλήματα υγείας αλλά και την αύξηση του βάρους. Για να διατηρήσουμε όμως το PH σύμφωνα πάντα με τις αρχές της αλκαλικής δίαιτας, πρέπει να καταναλώνουμε  60% αλκαλικές τροφές και 40% όξινες, ενώ για να αλλάξουμε ένα μη ισορροπημένο PH πρέπει να αυξήσουμε τα ποσοστά σε 80% με 20%. Έτσι οι τροφές που επιτρέπονται είναι: φρούτα, λαχανικά, ξηρούς καρπούς, και όσπρια και χαμηλή σε κρέας, ψάρια, γαλακτοκομικά, αυγά, δημητριακά, και το αλκοόλ.

Η ετυμηγορία: Όσο αφορά τους ισχυρισμούς ότι τα τρόφιμα που τρώμε μπορούν να επηρεάσουν το PH, δεν έχουν επιστημονική υπόσταση. Στην πραγματικότητα το σώμα μας ρυθμίζει μόνο του τη οξύτητα του. Τα οφέλη που ίσως προκύπτουν από την αλκαλική διατροφή προέρχονται από την αυξημένη κατανάλωση φρούτων και λαχανικών και την αποφυγή των επεξεργασμένων τροφίμων.

4. Salma Hayek
Η Salma Hayek πίνει το ζωμό που προέρχεται από τα οστά των ζώων. Και γιατί το κάνει αυτό; Γιατί θεωρεί ότι έχει βρει το ελιξίριο της νεότητας και το μυστικό ρόφημα για να κρατάει την επιδερμίδα της ελαστική και λαμπερή. 

Η ετυμηγορία: Ο ζωμός των οστών είναι το τέλειο παράδειγμα των υπερβολών που επικρατούν στο χώρο της διατροφής. Όπως λοιπόν καταλαβαίνετε δεν υπάρχει καμία επιστημονική μελέτη που να συνδέει το συγκεκριμένο ζωμό με τη νεανικότητα.

Πριν πάρετε την απόφαση να ακολουθήσετε κάποια διατροφική συμβουλή του αγαπημένου σας σταρ του Hollywoood, θυμηθείτε ότι δεν είναι ειδικός στη διατροφή και δεν κατέχει τις απαραίτητες γνώσεις. Ο κάθε άνθρωπος έχει τις δικές του ανάγκες σε θρεπτικά συστατικά, βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία, για αυτό και το κάθε πρόγραμμα διατροφής πρέπει να είναι εξατομικευμένο. Οι δίαιτες που εμφανίζονται κατά καιρούς είναι προσωρινές με προσωρινά αποτελέσματα. 

 

Πηγή: AlphaNews.live

Tags: HOLLYWOODΔίαιταΔΙΑΤΡΟΦΗΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣΘΕΡΜΙΔΕΣΚΙΛΑΜΕΛΕΤΗΦΑΓΗΤΑ
Share2Tweet1

Famagusta News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Διατροφη

Διάλεξη με θέμα «Οικογένεια, Ανατροφή και Αξίες στην Εποχή μας» στο Δημοτικό Θέατρο Σωτήρας

...

1 έτος ago
Διατροφη

Κιλά: Ίσως είναι αυτός ο λόγος που δεν χάνετε βάρος

...

2 έτη ago
Διατροφη

Η επιστήμη μίλησε: Φάτε παγωτό, είναι πιο υγιεινό από ένα πολύσπορο κουλούρι

...

4 έτη ago
Διατροφη

Λαδερά: Οι «πρωταγωνιστές» του καλοκαιριού: Τι να προσέξετε για να μην σας παχύνουν

...

4 έτη ago

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Must Read

Συγκλονίζει ο γιος του ήρωα Τάσου Μάρκου: «Πατέρα, μου έλειψες σε όλη τη ζωή»

1 ημέρα ago

Πανηγυρικοί Εορτασμοί της Κοιμήσεως της Θεοτόκου στο Λιοπέτρι

2 ημέρες ago

ΣΩΤΗΡΑ: Ο καταξιωμένος Νίκος Μακρόπουλος στο 46ο Παγκύπριο Φεστιβάλ Κολοκασιού

4 ημέρες ago

Τελέστηκε το μνημόσυνο των Ηρωομαρτύρων Τάσου Ισαάκ και Σολωμού Σολωμού

4 ημέρες ago

Αστυνομική Διεύθυνση Αμμοχώστου: Εκστρατεία ενημέρωσης για την πρόληψη διαρρήξεων κατοικιών

1 εβδομάδα ago
Εορτολόγιο (UNSPLASH)

Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα, Σάββατο 8 Αυγούστου

7 ημέρες ago

Έρχεται το 1ο Φεστιβάλ Ψαριού – Γιορτή του Ψαρά και του Ποταμού Λιοπετρίου

14 Αυγούστου, 2026

Κατάμεστο το Αμφιθέατρο Παραλιμνίου στη συναυλία του Αλκίνοου Ιωαννίδη (ΕΙΚΟΝΕΣ)

14 Αυγούστου, 2026

Πενηνταδύο χρόνια από την δεύτερη φάση της βάρβαρης τουρκικής εισβολής

14 Αυγούστου, 2026

21 χρόνια από την τραγωδία της “Ηλιος” που στιγμάτισε ολόκληρη την Κύπρο

14 Αυγούστου, 2026
(Πηγή: paxels)

Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα, 14 Αυγούστου

13 Αυγούστου, 2026

Συγκλονίζει ο γιος του ήρωα Τάσου Μάρκου: «Πατέρα, μου έλειψες σε όλη τη ζωή»

13 Αυγούστου, 2026
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • TAYTOTHTA
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

© 2024 Famagusta.News

No Result
View All Result
  • Τοπικα
    • Αγια Ναπα
    • Ακανθου
    • Αμμοχωστος
    • Αυγορου
    • Βρυσουλλες
    • Δασακι Αχνας
    • Δερυνεια
    • Λιοπετρι
    • Λευκονοικο
    • Λυση
    • Παραλίμνι
    • Ριζοκαρπασο
    • Σωτήρα
    • Φρεναρος
  • Ειδησεις
    • Κυπρος
    • Ελλαδα
    • Κοσμος
    • Πολιτικη
    • Οικονομια
    • Τουρισμος
    • Επιχειρησεις
    • Κοινωνια
    • ΚΕΠΑ Άγιος Χριστόφορος
  • Ψυχαγωγια
    • Εκδηλωσεις
    • Αθλητικα
    • Auto/Moto
    • Έξοδος
    • Πολιτισμός
    • Ιστορίες
    • Τεχνολογία
  • Lifestyle
    • Celebrities
    • Τηλεοραση
    • Στυλ
    • Μοδα
    • Γυναικα
    • Παιδι
    • Υγεια
    • Διατροφη
    • Συνταγές
    • Viral
  • Στηλες
    • Αποψεις
    • Συνεντευξεις
    • Εχω Θεμα
    • Αγγελίες
    • The Fella Twins

© 2024 Famagusta.News