Έφυγε από την ζωή ο Ευαγόρας Ευάγγελου Καΐκκη από την Σωτήρα μετά από γενναία μάχη που έδινε.
Αυτούσια η ανάρτηση.
Στον γιο μου…
Από τον Αύγουστο δίνεις τι δική σου δύσκολη μάχη με το λέμφωμα. Μια μάχη άνιση, σκληρή ,γεμάτη δοκιμασίες… κι όμως την περπάτησες με απίστευτη υπομονή, δύναμη και αντοχή. Σιωπηλά, χωρίς παράπονο ,χωρίς να λυγίσεις μπροστά στο πόνο.
Μας δίδαξες τι σημαίνει κουράγιο , αξιοπρέπεια και αγάπη. Κάθε στιγμή σου ήταν ένα μάθημα ζωής. Η καρδιά μου πονά , αλλά μαζί με τον πόνο υπάρχει και μια τεράστια περηφάνια για τον άνθρωπο που είσαι.
Καλό σου ταξίδι, παιδί μου… Να ξέρεις πως θα είσαι πάντα μέσα στην καρδιά μου, σε κάθε ανάσα,
σε κάθε σκέψη για πάντα
Η αγάπη μου θα σε συνοδεύει εκεί που πας.
Καλό παράδεισο γιε μου…
Στο επανιδείν